تشابه رفتار بیت‌کوین با طلا

0 نظر 01 اسفند 1400 زمان مطالعه : دقیقه

در چهار هفته اخیر، جریان خالص ورودی به صندوق‌های ارز دیجیتال به 209 میلیون دلار رسید. رئیس Uber اعلام کرد که این شرکت بدون شک در آینده، پذیرش رسمی ارزهای دیجیتال را آغاز خواهد کرد.

از نظر تکنیکال، BTCUSD بالاتر از میانگین متحرک 50روزه خود باقی ماند و پس از لمس کردن دوباره این سطح، حمایت خریداران را دریافت کرد. البته به‌طور هم‌زمان این میانگین به‌سمت پایین هدایت می‌شود و بر روند نزولی کلی تأکید دارد. به نظر می‌رسد که ارزهای دیجیتال، یک بار دیگر می‌خواهند نقش دارایی‌های امن را ایفا کنند و با این کار، شباهت‌شان به طلا، بیشتر و به سهام، کمتر می‌شود.

هرچند که به‌تازگی شاخص‌های سهام آمریکا، تحت‌فشار بود ولی در نهایت این افت شدید متوقف شد. شاخص‌های سهام اروپا نیز به‌خاطر تنش‌های اوکراین، افت محسوسی را تجربه کردند. در این بین، طلا رشد خوبی را تجربه کرد و به بالاترین سطح از ژوئن 2021 تاکنون رسید.

در صورت ریزش گسترده سهام، آخرین پناهگاه سرمایه، اوراق قرضه کوتاه‌مدت دولتی خواهد بود. طبق گزارش CoinShares، سازمان‌ها 75 میلیون دلار روی صندوق‌های ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کردند.

یک شخص بریتانیایی که روی ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کند، از ساختن شهری برای سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال در اقیانوس آرام خبر داد و انتظار دارد که هزاران حامی از سراسر جهان، به‌زودی به این طرح ملحق شوند. وزارت دارایی فدراسیون روسیه، طرحی را پیشنهاد داد که بر‌اساس آن سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران روس فاقد صلاحیت، در ارزهای دیجیتال به 50 هزار روبل محدود شود.

وزارت دارایی روسیه، درآمدهای مالیاتی بودجه از  قانونی کردن بازار ارز دیجیتال را 10 تا 15 میلیارد روبل تخمین می‌زند و مقدار اصلی پرداخت‌ها، برعهده ماینرها خواهد بود. براساس گزارش CoinGecko، کل سرمایه بازار ارزهای دیجیتال با رشد روزانه 0.5 درصد به 1.97 تریلیون دلار رسیده است.

تگ های مربوط
اشتراک گذاری
لیست دروس
ترتیبی که برای خواندن مقالات به شما پیشنهاد میکنیم:
ابزارهای معاملاتی
سرویس‌های تحلیلی
پشتیبانی
تماس تلفنی و تلگرام
0992 8006002
نماد اعتماد
logo-samandehi
شبکه‌های اجتماعی

CYCFX

ترسیم سطوح پیشنهادی خرید و فروش به صورت دقیق همراه با حد سود و زیان پیشنهادی و تدارک بستری برای مشاهده این سطوح از سوی معامله گر و سپس ارائه یک اکسپرت برای گشودن و مدیریت پوزیشن ها امری است که هر مجموعه تحلیلگری به دنبالش نمی‌رود زیرا ریسک بالایی دارد و می‌تواند اعتبار آن را پس از یک دوره نامناسب تخریب کند.

تمامی حقوق برای Cyclicalwaves محفوظ است

Copyright © 2024 CYCFX, All Rights Reserved.