تقویت دلار کانادا در اثر سیاست‌های پولی انقباضی

0 نظر 23 آذر 1400 زمان مطالعه : دقیقه

مجموعه اسکوشیا بانک، پیش‌بینی خود در مورد دلار کانادا را ارائه کرد. چشم‌انداز این مجموعه در مورد دلار کانادا، صعودی است. این مجموعه مالی اعلام کرد: «ما انتظار داریم که بانک کانادا، نرخ بهره را از نیمه دوم سال آینده، 1 درصد و در سال 2023 هم 1 درصد دیگر افزایش دهد.» همچنین طبق پیش‌بینی این مجموعه، بانک کانادا روند سیاست‌های انقباضی خود را زودتر از سایر همتایان خود آغاز می‌کند و همین مسئله می‌تواند دلار کانادا را در برابر دلار آمریکا، یورو و ین ژاپن تقویت کند.

اسکوشیا بانک افزود: «انتظار ما این است که قیمت کالاها با بازگشایی اقتصاد جهانی و از بین رفتن مشکلات و اختلالات زنجیره تأمین، به‌خوبی حمایت شود. ثبات کلی قیمت کالاها و بهبود وضعیت تجارت در کانادا هم می‌تواند به تقویت دلار کانادا کمک کند.»

این مجموعه در پایان اعلام کرد: «ما در کوتاه‌مدت، ریسک نزولی محدودی را برای دلار کانادا پیش‌بینی می‌کنیم. همچنین می‌پذیریم که نوسانات پایان سال می‌تواند به نفع دلار آمریکا تمام شود. پیش‌بینی ما بر اساس موضع سیاست پولی بانک کانادا این است که USDCAD در سال آتی به 1.20 می‌رسد.»

در تصویر زیر می‌بینیم که جفت ارز CADJPY در 2021 ، سال خوبی را پشت سر گذاشته است:

تگ های مربوط
اشتراک گذاری
لیست دروس
ترتیبی که برای خواندن مقالات به شما پیشنهاد میکنیم:
ابزارهای معاملاتی
سرویس‌های تحلیلی
پشتیبانی
تماس تلفنی و تلگرام
0992 8006002
نماد اعتماد
logo-samandehi
شبکه‌های اجتماعی

CYCFX

ترسیم سطوح پیشنهادی خرید و فروش به صورت دقیق همراه با حد سود و زیان پیشنهادی و تدارک بستری برای مشاهده این سطوح از سوی معامله گر و سپس ارائه یک اکسپرت برای گشودن و مدیریت پوزیشن ها امری است که هر مجموعه تحلیلگری به دنبالش نمی‌رود زیرا ریسک بالایی دارد و می‌تواند اعتبار آن را پس از یک دوره نامناسب تخریب کند.

تمامی حقوق برای Cyclicalwaves محفوظ است

Copyright © 2024 CYCFX, All Rights Reserved.