بهبود عملکرد آلت‌کوین‌ها نسبت به بیت‌کوین

0 نظر 28 آذر 1400 زمان مطالعه : دقیقه

چکیده:

همراه با افت 2 درصدی بیت‌کوین، اتر روند ثابتی داشت؛ سولانا و لونا هم به ترتیب 4 و 7 درصد رشد کردند.

 

آلت‌کوین‌ها به‌تازگی یک روند صعودی را در پیش گرفته و امید فعالان بازار کریپوکارنسی به آن‌ها بیشتر شده است. بیت‌کوین به یک روند تقریباً ثابت رسیده و به میانگین متحرک 200 روزه خود نزدیک شده است که یک سطح حمایت تکنیکال برای این ارز محسوب می‌شود. در صورتی که این سطح شکسته شود، فشار فروش بیت‌کوین بیشتر خواهد شد.

در حال حاضر به نظر می‌رسد که بیت‌کوین به رسیدن به سطح اشباع فروش، افت 2 درصدی را تجربه کرد. اتر هم روند ثابتی داشت ولی ارزهای سولانا (SOL) و لونا (LUNA) به‌ترتیب 4 و 7 درصد رشد کردند.

برخی از تحلیلگران بر این باور هستند که واکنش صعودی بازار به تصمیم فدرال رزرو احتمالاً کوتاه‌مدت خواهد بود. فدرال رزرو به‌تازگی از سرعت بخشیدن به کاهش خرید دارایی‌ها سخن گفت. البته بسیاری از فعالان بازار انتظار داشتند که چنین اتفاقی بیفتد.

برخی از تحلیلگران اظهار داشتند: «سرمایه‌گذاران بلندمدت نباید به‌خاطر این اقدامات، دیدگاه خود را در مورد انقباض طبیعی شرایط مالی، از دست بدهند. این اقدامات خیلی آرام و به‌صورت تدریجی، تقاضا برای دارایی‌های پرریسک را کاهش می‌دهد. ریسک اصلی که بازار ارزهای دیجیتال را تهدید می‌کند، تغییر رژیم پولی در چند ماه گذشته است که این تغییر می‌تواند نشانه کاهش تقاضا برای ارزهای دیجیتال باشد.»

اتر، سطح حمایت خود را حفظ می‌کند

اتر از نظر ارزش بازار، دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان محسوب می‌شود که به‌تازگی سطح 4000 دلار را هم لمس کرد. این ارز دیجیتال در ماه گذشته افت 4 درصدی را تجربه کرد؛ در حالی که بیت‌کوین با افت 20 درصدی همراه بود. اتریوم، در حدود میانگین متحرک 100 روزه خود، یک سطح حمایت دارد (حدود 3900 دلار) و همین مسئله می‌تواند پولبک‌های کوتاه‌مدت را تثبیت کند.

شاخص قدرت نسبی (RSI) در چارت روزانه، از اواخر سپتامبر به حد اشباع فروش رسیده است. به نظر می‌رسد که رشد قیمت اتر به سقف قیمت 4800 دلار محدود باشد.

تگ های مربوط
اشتراک گذاری
لیست دروس
ترتیبی که برای خواندن مقالات به شما پیشنهاد میکنیم:
ابزارهای معاملاتی
سرویس‌های تحلیلی
پشتیبانی
تماس تلفنی و تلگرام
0992 8006002
نماد اعتماد
logo-samandehi
شبکه‌های اجتماعی

CYCFX

ترسیم سطوح پیشنهادی خرید و فروش به صورت دقیق همراه با حد سود و زیان پیشنهادی و تدارک بستری برای مشاهده این سطوح از سوی معامله گر و سپس ارائه یک اکسپرت برای گشودن و مدیریت پوزیشن ها امری است که هر مجموعه تحلیلگری به دنبالش نمی‌رود زیرا ریسک بالایی دارد و می‌تواند اعتبار آن را پس از یک دوره نامناسب تخریب کند.

تمامی حقوق برای Cyclicalwaves محفوظ است

Copyright © 2024 CYCFX, All Rights Reserved.