بیانیه ماه آوریل رزرو بانک استرالیا در خصوص سیاست پولی

0 نظر 17 فروردین 1401 زمان مطالعه : دقیقه

 

رزرو بانک استرالیا

طبق اعلام رزرو بانک استرالیا در ماه مارس، تا زمانی که تورم واقعی به‌صورت پایدار در محدوده هدف 2 تا 3 درصد قرار نگیرد، نرخ بهره را افزایش نخواهد داد. این در حالی است که در بیانیه جدید رزرو بانک می‌خوانیم: «هیئت‌مدیره قبل از افزایش نرخ بهره، تمایل دارد که شواهد واقعی از قرار گرفتن تورم در محدوده هدف 2 تا 3 درصد را مشاهده کند.»

در بیانیه آوریل آمده است: «در ماه‌های آتی، شواهد مهم بیشتری در مورد تورم و تغییرات هزینه‌های نیروی کار، در اختیار رزرو بانک استرالیا قرار می‌گیرد. هیئت‌مدیره رزرو بانک، این اطلاعات و سایر اطلاعات دریافتی را به‌عنوان سیاست خود برای حمایت از اشتغال در استرالیا ارزیابی خواهد کرد. همچنین این اطلاعات به رزرو بانک کمک می‌کند که ارزیابی جدیدی از تورم داشته باشد.»

بخشی از تصمیمات رزرو بانک استرالیا در خصوص سیاست پولی:

  • در گذشته نرخ بهره رزرو بانک استرالیا %0.1 بود و همان‌طور که انتظار می‌رفت، هیچ تغییری نکرد.
  • اقتصاد استرالیا، انعطاف‌پذیر باقی می‌ماند و هزینه‌ها در حال افزایش است.
  • ترازنامه خانوارها و کسب‌وکارها در کل وضعیت خوبی دارد.
  • قدرت اقتصاد در بازار کار، کاملاً آشکار و هویدا است.
  • نرخ رشد دستمزدها، افزایش یافته ولی هنوز نزدیک همان نرخ‌های پایین قبل از دوران همه‌گیری است.
  • تورم استرالیا افزایش یافته ولی از بسیاری از کشورها کمتر است.
  • رزرو بانک استرالیا تمایل دارد که قبل از افزایش نرخ بهره، شواهد واقعی مبنی بر قرار گرفتن تورم در محدوده هدف 2 تا 3 درصد را ببیند.
  • در ماه‌های آتی، شواهد و مدارک مهم بیشتری در زمینه تورم و تغییر هزینه نیروی کار در اختیار رزرو بانک استرالیا قرار خواهد گرفت.

 

 

رزرو بانک استرالیا در راهنمای بانک مرکزی، تغییراتی در خصوص نرخ بهره مسیر ایجاد کرده است. به‌عنوان مثال این بانک مرکزی از بخش مربوط به «صبور بودن هنگام  نظارت بر چگونگی تغییرات تورم در ماه‌های آتی» صرف‌نظر کرده است.

این بانک در ماه مارس اعلام داشت: «رزرو بانک استرالیا آماده است تا هنگام نظارت بر نحوه تأثیرگذاری فاکتورهای مختلف بر تورم در ماه‌های آتی، صبور بماند.»

برگرفته از http://cwg.li/4gGwr

تگ های مربوط
اشتراک گذاری
لیست دروس
ترتیبی که برای خواندن مقالات به شما پیشنهاد میکنیم:
ابزارهای معاملاتی
سرویس‌های تحلیلی
پشتیبانی
تماس تلفنی و تلگرام
0992 8006002
نماد اعتماد
logo-samandehi
شبکه‌های اجتماعی

CYCFX

ترسیم سطوح پیشنهادی خرید و فروش به صورت دقیق همراه با حد سود و زیان پیشنهادی و تدارک بستری برای مشاهده این سطوح از سوی معامله گر و سپس ارائه یک اکسپرت برای گشودن و مدیریت پوزیشن ها امری است که هر مجموعه تحلیلگری به دنبالش نمی‌رود زیرا ریسک بالایی دارد و می‌تواند اعتبار آن را پس از یک دوره نامناسب تخریب کند.

تمامی حقوق برای Cyclicalwaves محفوظ است

Copyright © 2024 CYCFX, All Rights Reserved.