دیدگاه بانک Societe Generale درباره چشم‌انداز صعود بیشتر یورو

0 نظر 23 بهمن 1400 زمان مطالعه : دقیقه

  • بانک Societe Generale با استناد به چرخش در سیاست بانک مرکزی اروپا، دنبال صعود بیشتر یورو است.

 

بانک Societe Generale اعلام کرد: «در حال حاضر انتظار داریم که بانک مرکزی اروپا تا اواسط سال جاری، به خرید دارایی‌ها پایان دهد و نرخ بهره را در نیمه دوم سال، افزایش دهد. به همین خاطر نشست 10 مارس، اهمیت بیشتری پیدا می‌کند و برنامه‌ها تا آن زمان، شفاف‌تر خواهد شد. در حال حاضر انتهای منحنی نرخ بهره، افزایش 0.40 درصدی نرخ بهره را پیشخور کرده است ولی این مسئله، بازتابی از انتظارات نیست و بیشتر به پوشش ریسک مربوط می‌شود.»

این بانک افزود: «فوریت این چرخش در سیاست‌ها نسبت به انتظارات، برای بازارهای اوراق قرضه و ارز اروپا اهمیت دارد و می‌تواند باعث حمایت کوتاه‌مدت از یورو شود. پوزیشنینگ (Positioning) یورو، نسبتاً سبک بود و این موضوع برای اکثریت قریب‌به‌اتفاق فعالان بازار، واقعاً عجیب می‌آمد. اگر ریسک‌پذیری بازار، بالا باقی بماند؛ EURUSD می‌تواند تا 1.16 رشد کند. اگر قصد دارید یورو بخرید، EURGBP در مسیر برگشت به سمت 0.85 و فراتر از آن است. EURJPY هم می‌تواند خرید جذابی باشد؛ چون بانک ژاپن، تنها بانک مرکزی است که به سیاست‌های تسهیلی خود پایبند مانده است.»

تگ های مربوط
اشتراک گذاری
لیست دروس
ترتیبی که برای خواندن مقالات به شما پیشنهاد میکنیم:
ابزارهای معاملاتی
سرویس‌های تحلیلی
پشتیبانی
تماس تلفنی و تلگرام
0992 8006002
نماد اعتماد
logo-samandehi
شبکه‌های اجتماعی

CYCFX

ترسیم سطوح پیشنهادی خرید و فروش به صورت دقیق همراه با حد سود و زیان پیشنهادی و تدارک بستری برای مشاهده این سطوح از سوی معامله گر و سپس ارائه یک اکسپرت برای گشودن و مدیریت پوزیشن ها امری است که هر مجموعه تحلیلگری به دنبالش نمی‌رود زیرا ریسک بالایی دارد و می‌تواند اعتبار آن را پس از یک دوره نامناسب تخریب کند.

تمامی حقوق برای Cyclicalwaves محفوظ است

Copyright © 2024 CYCFX, All Rights Reserved.