با رقیب جدی بیت‌کوین و اتر آشنا شوید

0 نظر 11 دی 1400 زمان مطالعه : دقیقه

در سال 2021، توکن‌های دارای بازده‌ بالا توانستند رشد خوبی را در بازار ارزهای دیجیتال تجربه کنند و گوی سبقت را از رمزارزهای قدیمی بربایند. پژوهشگران، پیش‌بینی می‌کنند که این روند احتمالاً ادامه خواهد یافت.

در بین سه توکن بزرگ دیجیتال از نظر ارزش بازار، بایننس کوین (BNB) نسبت به دو رقیب بزرگ‌تر خود یعنی بیت‌کوین و اتر، عملکرد بسیار بهتری داشته است. این کوین که از سوی صرافی ارز دیجیتال بایننس عرضه شده، در سال 2021 حدود 1300 درصد رشد کرد. این در حالی است که بیت‌کوین و اتر، به‌ترتیب 65 و 408 درصد رشد داشتند.

BNB، غالباً در صرافی بایننس مورد استفاده قرار می‌گیرد که بزرگترین صرافی ارز دیجیتال از نظر حجم تبادلات محسوب می‌شود. بلاک‌چین این صرافی، Binance Smart Chain نام دارد و به‌واسطه همین پلتفرم، از قراردادهای هوشمند برای کاربرد در امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) حمایت می‌کند.

پلتفرم بلاک‌چین بایننس با جذب طرفدار و انجام تراکنش بالاتر نسبت به اتریوم، توانست توجه بیشتری را به خود جلب کند و همین عامل، به سود توکن BNB تمام شد. آلت‌کوین‌ها، به‌خاطر افزایش علاقه سرمایه‌گذاران به ارزهای دیجیتال و توسعه اکوسیستم رمزارزها، در سال 2021 رشد چشمگیری را تجربه کردند. به‌عنوان مثال، سولانا و فانتوم که به سایر پلتفرم‌های بلاک‌چین متصل هستند و این پلتفرم‌ها از قراردادهای هوشمند حمایت می‌کنند، توانستند از نظر سود، بایننس کوین را پشت سر بگذارند.

بیت‌کوین در سال 2021، رشد خوبی را تجربه کرد ولی بخش قابل توجهی از سرمایه افراد و کسب‌وکارها به سمت آلت‌کوین‌‎ها سرازیر شد.

تگ های مربوط
اشتراک گذاری
لیست دروس
ترتیبی که برای خواندن مقالات به شما پیشنهاد میکنیم:
ابزارهای معاملاتی
سرویس‌های تحلیلی
پشتیبانی
تماس تلفنی و تلگرام
0992 8006002
نماد اعتماد
logo-samandehi
شبکه‌های اجتماعی

CYCFX

ترسیم سطوح پیشنهادی خرید و فروش به صورت دقیق همراه با حد سود و زیان پیشنهادی و تدارک بستری برای مشاهده این سطوح از سوی معامله گر و سپس ارائه یک اکسپرت برای گشودن و مدیریت پوزیشن ها امری است که هر مجموعه تحلیلگری به دنبالش نمی‌رود زیرا ریسک بالایی دارد و می‌تواند اعتبار آن را پس از یک دوره نامناسب تخریب کند.

تمامی حقوق برای Cyclicalwaves محفوظ است

Copyright © 2024 CYCFX, All Rights Reserved.