مسیر ین، پس از تغییر سیاست های بانک مرکزی ژاپن

0 نظر 05 دی 1401 زمان مطالعه : 1 دقیقه

بانک مرکزی ژاپن، در سه‌شنبه گذشته، تنها یک هفته قبل از کریسمس، سقف بازدهی اوراق ده‌ساله خود را با افزایش دو برابری به سطح 0.5% رساند. این اقدام باعث شد ارزش دلار استرالیا و نیوزلند در مقابل ین افت سنگینی پیدا کنند. کاهش 4.1 درصدی دلار استرالیا نسبت به ین، بیشترین میزان افتی بود که این جفت ارز از اواسط سال 2016 متحمل شد.

سیاست های بانک مرکزی ژاپن

مسئول استراتژی بخش فارکس بانک مرکزی استرالیا در همین رابطه اعلام کرد بانک مرکزی ژاپن با این اقدام اعلام کرد که قصد تغییر جهت سیاست‌های خود در سال آینده را دارد. می‌توان همچنین برداشت کرد که روند نزولی ین ژاپن در برابر دیگر ارزها در سال آینده توانایی خاتمه شدن را دارا است.

سرمایه‌گذاران ژاپنی، از جمله فعالان بازار هستند که با استفاده از نرخ‌های بهره بسیار پایین در کشور خود اقدام به سرمایه‌گذاری در کشورهای دیگر می‌کردند و این افزایش نرخ بهره در داخل ژاپن می‌تواند بخشی از آن‌ها را مجبور به برگشت سرمایه‌ها به ژاپن کند که پیامدی صعودی برای ین خواهد داشت لذا تغییر سیاست های بانک مرکزی ژاپن امری ضروری است.

تگ های مربوط
اشتراک گذاری
لیست دروس
ترتیبی که برای خواندن مقالات به شما پیشنهاد میکنیم:
ابزارهای معاملاتی
سرویس‌های تحلیلی
پشتیبانی
تماس تلفنی و تلگرام
0992 8006002
نماد اعتماد
logo-samandehi
شبکه‌های اجتماعی

CYCFX

ترسیم سطوح پیشنهادی خرید و فروش به صورت دقیق همراه با حد سود و زیان پیشنهادی و تدارک بستری برای مشاهده این سطوح از سوی معامله گر و سپس ارائه یک اکسپرت برای گشودن و مدیریت پوزیشن ها امری است که هر مجموعه تحلیلگری به دنبالش نمی‌رود زیرا ریسک بالایی دارد و می‌تواند اعتبار آن را پس از یک دوره نامناسب تخریب کند.

تمامی حقوق برای Cyclicalwaves محفوظ است

Copyright © 2024 CYCFX, All Rights Reserved.