واکنش کیوی‌بانک و ASB ‌بانک به اقدامات رزرو بانک نیوزیلند

 کیوی‌بانک، اقدام اخیر رزرو بانک نیوزیلند در زمینه نرخ بهره را انقباضی توصیف نمود و پیش‌بینی کرد که در آینده، دو افزایش دیگر هم در زمینه نرخ بهره صورت خواهد گرفت. کیوی‌بانک اعلام کرد:

  • همان طور که انتظار می‌رفت، رزرو بانک نیوزیلند، نرخ بهره رسمی را با 0.25 درصد افزایش به 1 درصد رساند. مسیر افزایش نرخ بهره، ادامه دارد و نرخ بهره باز هم افزایش خواهد یافت؛ چون این بانک با رشد تورم روبرو می‌شود.
  • پیش‌بینی‌های رزرو بانک نیوزیلند و مسیر نرخ بهره پس از چند سورپرایز مثبت، ارتقا یافت و در آینده، نرخ بهره بیش‌از‌پیش افزایش خواهد یافت. مسیر جدید نرخ بهره رسمی، انتظارات را در مورد افزایش نرخ بهره بالا برده و مقصد نرخ بهره را از 2.6 درصد به 3.4 درصد رسانده است. در حال حاضر پیش‌بینی می‌شود که در سال 2023، نرخ بهره به 3 درصد برسد.
  • ما همچنان انتظار داریم که رزرو بانک نیوزیلند، نرخ بهره رسمی را در هریک از نشست‌های خود در سال 2022 افزایش دهد و پیش‌بینی می‌کنیم که نرخ بهره رسمی تا ماه نوامبر امسال به 2.5 درصد برسد. همچنین بر این باور هستیم که نرخ بهره، با دو افزایش دیگر در سال 2023 به 3 درصد برسد.

ASB ‌بانک اعلام کرد:

  • پیش‌بینی‌های رزرو بانک نیوزیلند، انقباضی بود.
  • با توجه به افزایش نگرانی‌ها در مورد تورم، بیانیه اخیر رزرو بانک نیوزیلند در مقایسه با بیانیه نوامبر نشان داد که باید سیاست‌های انقباضی‌تری در برابر افزایش تورم اتخاذ شود.
2022/02/24 (1400/12/05)
رزرو_بانک_نیوزیلند
گفتگوها   برای ثبت نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید
پادکست روزانه
مشاهده بیشتر
00:00
00:00
ابزارهای معاملاتی
سرویس‌های تحلیلی
پشتیبانی
تماس تلفنی و تلگرام
0992 8006002
نماد اعتماد
logo-samandehi
شبکه‌های اجتماعی

CYCFX

ترسیم سطوح پیشنهادی خرید و فروش به صورت دقیق همراه با حد سود و زیان پیشنهادی و تدارک بستری برای مشاهده این سطوح از سوی معامله گر و سپس ارائه یک اکسپرت برای گشودن و مدیریت پوزیشن ها امری است که هر مجموعه تحلیلگری به دنبالش نمی‌رود زیرا ریسک بالایی دارد و می‌تواند اعتبار آن را پس از یک دوره نامناسب تخریب کند.

تمامی حقوق برای Cyclicalwaves محفوظ است

Copyright © 2024 CYCFX, All Rights Reserved.