وضعیت دلار استرالیا با خودکفایی چین در زمینه سنگ آهن

0 نظر 12 دی 1400 زمان مطالعه : دقیقه

طرح توسعه مواد خام در چین (2021 تا 2025)، نشان می‌دهد که خودکفایی پکن در زمینه سنگ آهن، به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

چین در بخشی از این طرح، می‌خواهد مکانیزم سهمیه‌بندی سالانه برای تولید عناصر خاکی کمیاب، تنگستن و سایر مواد معدنی را بهینه‌سازی کند. دولت چین قصد دارد، امکان اکتشاف داخلی سنگ آهن را فراهم سازد و برای کاهش وابستگی به واردات از کشورهایی مثل استرالیا، ضایعات فلزات را هم استفاده نماید. این کشور همچنین می‌خواهد نظام سهمیه‌بندی تولید عناصر خاکی کمیاب و تنگستن را بهبود و تسهیل بخشد.

پکن تصمیم دارد که تدابیر لازم را برای تأمین منابع استراتژیک کلیدی بیندیشد و مشکلات موجود را خیلی فوری، حل و فصل کند. توجه داشته باشید که سنگ آهن، مهم‌ترین محصول صادراتی استرالیا است و کاهش تقاضای چین (بزرگ‌ترین مشتری استرالیا) به واردات سنگ آهن، اصلاً نشانه خوبی برای دلار استرالیا نیست. در ادامه نمای چندساله جفت ارز AUDUSD را مشاهده می‌کنیم:


تگ های مربوط
اشتراک گذاری
لیست دروس
ترتیبی که برای خواندن مقالات به شما پیشنهاد میکنیم:
ابزارهای معاملاتی
سرویس‌های تحلیلی
پشتیبانی
تماس تلفنی و تلگرام
0992 8006002
نماد اعتماد
logo-samandehi
شبکه‌های اجتماعی

CYCFX

ترسیم سطوح پیشنهادی خرید و فروش به صورت دقیق همراه با حد سود و زیان پیشنهادی و تدارک بستری برای مشاهده این سطوح از سوی معامله گر و سپس ارائه یک اکسپرت برای گشودن و مدیریت پوزیشن ها امری است که هر مجموعه تحلیلگری به دنبالش نمی‌رود زیرا ریسک بالایی دارد و می‌تواند اعتبار آن را پس از یک دوره نامناسب تخریب کند.

تمامی حقوق برای Cyclicalwaves محفوظ است

Copyright © 2024 CYCFX, All Rights Reserved.