روند شاخص دلار پس از سخنرانی روز گذشته جرمی پاول

0 نظر 19 بهمن 1401 زمان مطالعه : 1 دقیقه

 پیش از سخنرانی جرمی پاول، سرمایه‌گذاران بر این باور بودند که او موضع سختگیرانه خود نسبت به نرخ بهره را ادامه خواهد داد، اما اوضاع طبق پیش بینی ها پیش نرفت. به گفته او و با توجه به داده‌های فعلی، اقتصاد آمریکا در مسیر رسیدن به این هدف موردنظر قرار گرفته؛ اما این هدف احتمالاً در سال آینده محقق خواهد شد. از برآیند این موارد می‌توان انتظار داشت که شاخص دلار همچنان به روند نزولی اصلاحی خود ادامه دهد.


 پیش از سخنرانی روز گذشته جرمی پاول، جامعه سرمایه‌گذاران بر این باور بودند که او موضع سختگیرانه خود نسبت به نرخ بهره را ادامه خواهد داد. اما این سخنرانی آن‌طور که پیش‌بینی شده بود، پیش نرفت. او بر این باور است که تورم روند کاهشی به خود گرفته است. البته انتشار گزارش ماه ژانویه بازار کار آمریکا بهتر از انتظارات در این باور بی‌تأثیر نبوده است. با این حال، به گفته او الزامی برای افزایش سختگیرانه نرخ بهره وجود ندارد. مگر آنکه در ماه‌های آتی شاهد تضعیف داده‌ها و گزارش‌های اقتصادی باشیم.

 فدرال رزرو روند افزایش نرخ بهره را از مارس 2022 آغاز کرده و حد نهایی موردنظر آن‌ها در محدوده 4.5% تا 4.75% قرار دارد. جرمی در سخنرانی خود اعلام کرد که روند افزایشی با هدف رسیدن به تورم 2% شروع شده است. به گفته او و با توجه به داده‌های فعلی، اقتصاد آمریکا در مسیر رسیدن به این هدف موردنظر قرار گرفته؛ اما این هدف احتمالاً در سال آینده محقق خواهد شد.

 از برآیند این موارد می‌توان انتظار داشت که شاخص دلار همچنان به روند نزولی اصلاحی خود ادامه دهد.

برگرفته از http://cwg.li/azf8J و http://cwg.li/xYQxg

تگ های مربوط
اشتراک گذاری
لیست دروس
ترتیبی که برای خواندن مقالات به شما پیشنهاد میکنیم:
ابزارهای معاملاتی
سرویس‌های تحلیلی
پشتیبانی
تماس تلفنی و تلگرام
0992 8006002
نماد اعتماد
logo-samandehi
شبکه‌های اجتماعی

CYCFX

ترسیم سطوح پیشنهادی خرید و فروش به صورت دقیق همراه با حد سود و زیان پیشنهادی و تدارک بستری برای مشاهده این سطوح از سوی معامله گر و سپس ارائه یک اکسپرت برای گشودن و مدیریت پوزیشن ها امری است که هر مجموعه تحلیلگری به دنبالش نمی‌رود زیرا ریسک بالایی دارد و می‌تواند اعتبار آن را پس از یک دوره نامناسب تخریب کند.

تمامی حقوق برای Cyclicalwaves محفوظ است

Copyright © 2024 CYCFX, All Rights Reserved.