تمرکز اصلی بازارها بر فدرال رزرو در سال آینده

0 نظر 07 دی 1400 زمان مطالعه : دقیقه

هیچ شکی نیست که فدرال رزرو در سال آینده، نقطه اصلی تمرکز بازارها خواهد بود؛ چون نگاه همه تحلیلگران و معامله‌گران، به وضعیت بازار اوراق قرضه و چشم‌انداز دلار دوخته شده است. البته توجه داشته باشید که انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس سنا و نمایندگان، ماه نوامبر سال آینده برگزار می‌شود. این انتخابات می‌تواند ریسک سیاسی قابل توجهی را متوجه بازارها کند.

چنانچه به نظر می‌رسد، دموکرات‌ها به‌شدت از احساسات کنونی مردم، نگران هستند. با وجود تمام تلاش‌های بایدن، محبوبیت او واقعاً منفی و ناامیدکننده است. بسیاری تصور می‌کردند که با رفتن ترامپ، تحول بزرگی در وضعیت آمریکا اتفاق ‌افتد ولی اصلاً چنین موضوعی رخ نداد. بایدن و دولت او، هنوز به‌طور کامل از عهده همه‌گیری برنیامده است.

در حال حاضر جنبش‌ها و مسائل اقتصادی- اجتماعی آمریکا، در حال رشد است و در صورت شکست دموکرات‌ها در انتخابات، یک کنگره دوقطبی نمی‌تواند به حل این وضعیت کمکی کند. این مسائل باعث می‌شود که بایدن، تمرکز خود را بر مسائل ژئوپلیتیکی بگذارد و در داخل کشور، تغییرات معناداری ایجاد نکند.

در صورتی که دموکرات‌ها در انتخابات میان‌دوره‌ای شکست بخورند؛ دوباره تنگناهای قانونی به یک مسئله عادی تبدیل می‌شود و این موضوع، یک ریسک برای دلار محسوب می‌شود.

تگ های مربوط
اشتراک گذاری
لیست دروس
ترتیبی که برای خواندن مقالات به شما پیشنهاد میکنیم:
ابزارهای معاملاتی
سرویس‌های تحلیلی
پشتیبانی
تماس تلفنی و تلگرام
0992 8006002
نماد اعتماد
logo-samandehi
شبکه‌های اجتماعی

CYCFX

ترسیم سطوح پیشنهادی خرید و فروش به صورت دقیق همراه با حد سود و زیان پیشنهادی و تدارک بستری برای مشاهده این سطوح از سوی معامله گر و سپس ارائه یک اکسپرت برای گشودن و مدیریت پوزیشن ها امری است که هر مجموعه تحلیلگری به دنبالش نمی‌رود زیرا ریسک بالایی دارد و می‌تواند اعتبار آن را پس از یک دوره نامناسب تخریب کند.

تمامی حقوق برای Cyclicalwaves محفوظ است

Copyright © 2024 CYCFX, All Rights Reserved.