بسته WTA - جفت ارز های اصلی

0 نظر 09 شهریور 1400 زمان مطالعه : دقیقه

.

هفته منتهی 9 جولای 2021

 

 تحلیل تکنیکال هفتگی  EURUSD

بنظر می رسد قیمت در یک ترکیب ABC بزرگ در حال ساخت پک اصلاحی می باشد. محدوده قیمتی و زمانی که برای موج C میتوان متصور بود در تصویر مشخص است برای تکمیل این موج بنظر دستکم یکی از دو ظرف قیمت یا زمان باید تکمیل شود پس از آن یک رشد قوی می توان متصور بود.

 تحلیل تکنیکال هفتگی  GBPUSD

بنظر می رسد قیمت در یک ترکیب ABC بزرگ در حال ساخت پک اصلاحی می باشد. محدوده قیمتی که برای موج C میتوان متصور بود در تصویر مشخص است بنظر میرسد قیمت در حال تکمیل ریز موج های C بزرگ است. پس از تکمیل موج C در صورتی که ریتم آن کند و فرسایشی باشد میتوان به شکست مقاومت 1.42 امیدوار بود.

 

 

تحلیل تکنیکال هفتگی  AUDUSD

قیمت در حال ساخت موج C اصلاحی خود است. ترکیب کاهشی بیانگر جنس کارکشن کاهش می باشد. برای کوتاه مدت حد فاصل تراز فیبویی تا خط مورب رسم شده می توان نقش حمایتی بازی کند. در صورت شکسته شدن تراکم به بالا  می توان دنبال فرصت های خرید میان مدتی بود.

 تحلیل تکنیکال هفتگی  NZDUSD

بنظر می رسد قیمت در یک ترکیب ABC بزرگ در حال ساخت پک اصلاحی می باشد. محدوده قیمتی که برای موج C میتوان متصور بود در تصویر مشخص است بنظر میرسد قیمت در حال تکمیل ریز موج های C بزرگ است. پس از تکمیل موج C در صورتی که ریتم آن کند و فرسایشی باشد میتوان به ساخت الگوی AB=CD و رشد تقاضا در این جفت ارز امید بست.

 تحلیل تکنیکال هفتگی  USDCAD

قیمت در ظاهر خط روند نزولی را شکست، اما وقوع واگرایی منفی شدید بیانگر شکست قلابی در این جفت  ازر است. مادامیکه سقف 1.2664 نشکند توصیه به خردی میان مدتی نمی شود.

 

تحلیل تکنیکال هفتگی USDCHF

بنظر می رسد پس از ساخت 5 موجی اولیه در قالب موج 1orA و 2orB کم کم شرایط برای یک دوره رشد در قالب 3orC فراهم است. هدف تیپیکالی که برای این موج می توان متصور بود 0.96 است که انتظار داریم با شیب ملایمی به آن سمت حرکت کند.

تحلیل تکنیکال هفتگی USDJPY

قیمت در یک ساختار ایمپالس صعودی در حال ساخت موج 5 خود است. بنظر می رسد با توجه به شتاب بسیار پایین این موج هر لحظه احتمال چرخش بازار به سمت پایین وجود دارد. شکست تراکم به پایین رسماً سیگنال فروش محسوب می شود.

تگ های مربوط
اشتراک گذاری
لیست دروس
ترتیبی که برای خواندن مقالات به شما پیشنهاد میکنیم:
ابزارهای معاملاتی
سرویس‌های تحلیلی
پشتیبانی
تماس تلفنی و تلگرام
0992 8006002
نماد اعتماد
logo-samandehi
شبکه‌های اجتماعی

CYCFX

ترسیم سطوح پیشنهادی خرید و فروش به صورت دقیق همراه با حد سود و زیان پیشنهادی و تدارک بستری برای مشاهده این سطوح از سوی معامله گر و سپس ارائه یک اکسپرت برای گشودن و مدیریت پوزیشن ها امری است که هر مجموعه تحلیلگری به دنبالش نمی‌رود زیرا ریسک بالایی دارد و می‌تواند اعتبار آن را پس از یک دوره نامناسب تخریب کند.

تمامی حقوق برای Cyclicalwaves محفوظ است

Copyright © 2024 CYCFX, All Rights Reserved.