بسته WTA - طلا، نفت و سایر شاخص ها

0 نظر 09 شهریور 1400 زمان مطالعه : دقیقه

.

هفته منتهی به 13 آگوست 2021

تحلیل تکنیکال هفتگی Gold

قیمت در یک ترکیب ABCDE بزرگ در حال ساخت موج E خود است. برای این موج یک زون قیمتی و زمانی تیپیکال مد نظر است که برای تکمیل ان یکی از دو طرف باید تکمیل شود. در میان مدت انتظار یک رشد قوی دستکم تا 2100 دلار داریم. در کوتاه مدت باید موج E برای رشد جدید ساخته شود.

تحلیل تکنیکال هفتگی Oil

در کوتاه مدت قیمت در یک کانال صعودی در نوسان است. تا زمانی که کانال شکسته نشود ، نوسان گیری بین کف و سقف کانال توصیه می شود. از دست رفتن کف کانال نیاز به تحلیل جدید دارد. برای کوتاه مدت 80.3 مقاومت کلیدی پیش روی نفت است. برای خرید مجدد می توان از تریگر شکسته شدن خط روند نزولی استفاده کرد.

تحلیل تکنیکال هفتگی شاخص Dow Jones

قیمت در یک کانال صعودی قوی در نوسان است. بنظر می رسد مادامی که در این کانال قرار دارد خرید رد محدوده کف و فروش در محدوده سقف بهترین استراتژی معاملاتی محسوب می شود.

تگ های مربوط
اشتراک گذاری
لیست دروس
ترتیبی که برای خواندن مقالات به شما پیشنهاد میکنیم:
ابزارهای معاملاتی
سرویس‌های تحلیلی
پشتیبانی
تماس تلفنی و تلگرام
0992 8006002
نماد اعتماد
logo-samandehi
شبکه‌های اجتماعی

CYCFX

ترسیم سطوح پیشنهادی خرید و فروش به صورت دقیق همراه با حد سود و زیان پیشنهادی و تدارک بستری برای مشاهده این سطوح از سوی معامله گر و سپس ارائه یک اکسپرت برای گشودن و مدیریت پوزیشن ها امری است که هر مجموعه تحلیلگری به دنبالش نمی‌رود زیرا ریسک بالایی دارد و می‌تواند اعتبار آن را پس از یک دوره نامناسب تخریب کند.

تمامی حقوق برای Cyclicalwaves محفوظ است

Copyright © 2024 CYCFX, All Rights Reserved.