بسته WTA - جفت ارز های اصلی

0 نظر 09 شهریور 1400 زمان مطالعه : دقیقه

.

هفته منتهی به 13 آگوست 2021

 

 تحلیل تکنیکال هفتگی  EURUSD

قیمت در یک ترکیب ABC اصلاحی، در حال ساخت موج C خود است. هدف تیپیکال قیمتی و زمانی در تصویر مشخص است، هر چه ظرف زمان پر شود و ظرف قیمت پر نشود مستعد رشد قوی تر خواهد بود. معامله گران برای خرید از تریگر مناسب در تایم فریم H1 استفاده کنند.

 تحلیل تکنیکال هفتگی  GBPUSD

پس از ساخت ترکیب ABC، قیمت از محدوده حمایت با رشد تقاضا همراه شد. بنظر می رسد در حالت بدبینانه یک رشد تا سقف مقاومت به صورت ترکیب ABC داشته باشیم. اصلاح های موقت رو به پایین مادامی که کف حمایتی از دست نرفته فرصت خرید تلقی می شود. برای خرید از تریگر تایم فریم H1 استفاده کنید.

 

تحلیل تکنیکال هفتگی  AUDUSD

قیمت در یک ترکیب ABC در حال اصلاح و ساخت موج C خود است. بنظر می رسد هر چه قیمت به محدوده نشان داده شده نزدیک شود به واسطه شکل گیری آرایش BAT تقاضا می تواند رشد خوبی کند. برای خرید از محدوده مورد نظر از تریگر تایم فریم h1 استفاده کنید.

 

 تحلیل تکنیکال هفتگی  NZDUSD

بنظر می رسد در اخرین تلاش کاهشی، قیمت موفق به تاچ باند میانی چنگال نشد. عملاً فشار فروش ضعیف در میان مدت می تواند قیمت را به سمت اهداف 0.73 و 0.75 سوق دهد. برای کوتاه مدت 0.7 حمایت قوی و حمایت قوی بعدی 0.68 می باشد.

 تحلیل تکنیکال هفتگی  USDCAD

پس از آنکه 5 موجی اولیه در قالب موج 1orA زده شد. قیمت وارد اصلاحی 2orB با هدف تیپیکال 1.2313 شده است. با توجه به شتاب اولیه کاهش، بنظر می رسد احتمالاً اصلاحی 2orB به صورت ترکیب ABC باشد و برای رشد 3orC زمان بیشتری برای کف سازی لازم است.

 

تحلیل تکنیکال هفتگی USDCHF

پس از یک ریزش اولیه، بنظر می رسد مدتی قیمت ساختار موج B را بسازد پس از شکسته شدن کانال کوتاه مدتی به سمت پایین می توان دنبال فرصت های ریزش قوی در بازار بود.

تحلیل تکنیکال هفتگی USDJPY

بنظر می رسد بر اساس مدل نوسانات قیمت، در حال حاضر در موج 4 بزرگ باشیم که C از این موج ساخته می شود. محدوده 108 حمایت کلیدی این جفت ارز است و انتظار یک دور رشد دیگر در قالب موج 5 برای هدف 114 واحد داریم.

تگ های مربوط
اشتراک گذاری
لیست دروس
ترتیبی که برای خواندن مقالات به شما پیشنهاد میکنیم:
ابزارهای معاملاتی
سرویس‌های تحلیلی
پشتیبانی
تماس تلفنی و تلگرام
0992 8006002
نماد اعتماد
logo-samandehi
شبکه‌های اجتماعی

CYCFX

ترسیم سطوح پیشنهادی خرید و فروش به صورت دقیق همراه با حد سود و زیان پیشنهادی و تدارک بستری برای مشاهده این سطوح از سوی معامله گر و سپس ارائه یک اکسپرت برای گشودن و مدیریت پوزیشن ها امری است که هر مجموعه تحلیلگری به دنبالش نمی‌رود زیرا ریسک بالایی دارد و می‌تواند اعتبار آن را پس از یک دوره نامناسب تخریب کند.

تمامی حقوق برای Cyclicalwaves محفوظ است

Copyright © 2024 CYCFX, All Rights Reserved.