احتمال افزایش 25 واحدی نرخ بهره در ماه فوریه

0 نظر 28 دی 1401 زمان مطالعه : 1 دقیقه

به دلیل شرایط حاکم بر بازار مشاغل آمریکا، دستمزدها نتوانسته‌اند انتظارات را برآورده کنند، براین اساس نرخ بهره در ماه فوریه احتمالا 25 واحد افزایش خواهد یافت.

شاخص مصرف‌کننده ماه دسامبر مطابق با انتظارات منتشر شد و مقدار CPI Core در مقیاس سالانه 5.7% اعلام شد. در ماه‌های ژوئن و سپتامبر نیز شاهد کاهش میزان این شاخص بودیم. این امر بدین معناست که دستیابی به CPI Core در حدود 2% که مقدار هدف فدرال رزرو است، می‌تواند محقق شود.

با توجه به شرایطی که بازار مشاغل آمریکا در آن قرار دارد، همچنان دستمزدها نتوانسته‌اند انتظارات لازم را برآورده سازند. قیمت مسکن نسبت به نیمه دوم سال 2022 کاهش یافته است. اگرچه قیمت اتومبیل‌های نو افت پیدا کرده، اما ارزش خودروهای کارکرده با رشد مواجه شده‌اند.

برآیند این موارد نشان می‌دهد مسائل مربوط به بازار مسکن و مستغلات، از جمله مهم‌ترین مشکلاتی است که فدرال رزرو باید به آن رسیدگی کند تا بتواند میزان CPI را بالاتر از سطح کلیدی 0.17% نگه دارد. شرایط بازار کار نیز در کنار مشکلات عنوان‌شده نشان می‌دهد نرخ بهره در ماه فوریه احتمالا 25 واحد افزایش خواهد یافت. اگرچه ممکن است شاهد ادامه‌دار بودن روند افزایشی نرخ بهره در ماه مارس نیز باشیم.

برگرفته از cwg.li/xC8Il

تگ های مربوط
اشتراک گذاری
لیست دروس
ترتیبی که برای خواندن مقالات به شما پیشنهاد میکنیم:
ابزارهای معاملاتی
سرویس‌های تحلیلی
پشتیبانی
تماس تلفنی و تلگرام
0992 8006002
نماد اعتماد
logo-samandehi
شبکه‌های اجتماعی

CYCFX

ترسیم سطوح پیشنهادی خرید و فروش به صورت دقیق همراه با حد سود و زیان پیشنهادی و تدارک بستری برای مشاهده این سطوح از سوی معامله گر و سپس ارائه یک اکسپرت برای گشودن و مدیریت پوزیشن ها امری است که هر مجموعه تحلیلگری به دنبالش نمی‌رود زیرا ریسک بالایی دارد و می‌تواند اعتبار آن را پس از یک دوره نامناسب تخریب کند.

تمامی حقوق برای Cyclicalwaves محفوظ است

Copyright © 2024 CYCFX, All Rights Reserved.