مسیر نرخ بهره بانک کانادا در سال جدید

0 نظر 30 آذر 1400 زمان مطالعه : دقیقه

رویترز به‌تازگی گزارشی در مورد بانک کانادا منتشر ساخت. طبق این گزارش، بانک مرکزی کانادا احتمالاً راهنمای مسیر نرخ بهره خود را در سال جدید تغییر می‌دهد. همچنین بر مبنای گزارش فوق احتمال دارد که بانک کانادا با وجود تهدید اومیکرون، خواهان افزایش هزینه‌های استقراض، زودتر از زمان برنامه‌ریزی‌شده باشد. در ادامه نظر تحلیلگران در مورد این گزارش را بررسی می‌کنیم:

  • اندرو کلوین، استراتژیست ارشد کانادا در مجموعه TD Securities می‌گوید: «نگرانی اصلی مقامات بانک مرکزی کانادا این است که انتظارات تورمی به‌سمت بی‌ثبات شدن پیش برود.»
  • آدام باتن، تحلیلگر ارشد ارز گفت: «در ژانویه به‌طور قطع اقدامات مهمی در زمینه نرخ بهره انجام می‌شود و این بانک می‌خواهد کاری را انجام دهد که بیشتر در ماه مارس انجام می‌داد. من تصور نمی‌کنم که این بانک بخواهد مسیر اومیکرون را تغییر دهد؛ چون این سویه جدید احتمالاً باعث افزایش تورم می‌شود و زنجیره تأمین را بیش از پیش مختل می‌کند.»
تگ های مربوط
اشتراک گذاری
لیست دروس
ترتیبی که برای خواندن مقالات به شما پیشنهاد میکنیم:
ابزارهای معاملاتی
سرویس‌های تحلیلی
پشتیبانی
تماس تلفنی و تلگرام
0992 8006002
نماد اعتماد
logo-samandehi
شبکه‌های اجتماعی

CYCFX

ترسیم سطوح پیشنهادی خرید و فروش به صورت دقیق همراه با حد سود و زیان پیشنهادی و تدارک بستری برای مشاهده این سطوح از سوی معامله گر و سپس ارائه یک اکسپرت برای گشودن و مدیریت پوزیشن ها امری است که هر مجموعه تحلیلگری به دنبالش نمی‌رود زیرا ریسک بالایی دارد و می‌تواند اعتبار آن را پس از یک دوره نامناسب تخریب کند.

تمامی حقوق برای Cyclicalwaves محفوظ است

Copyright © 2024 CYCFX, All Rights Reserved.