پیشی گرفتن بانک مرکزی کانادا از فدرال رزرو، با افزایش نگرانی از تورم

0 نظر 27 فروردین 1401 زمان مطالعه : دقیقه

 

بانک مرکزی کانادا

همان‌طور که انتظار می‌رفت، بانک مرکزی کانادا نرخ بهره خود را %0.5 افزایش داد و به %1 رساند. این بانک اعلام نمود که خرید اوراق قرضه دولتی را در 25 آوریل متوقف خواهد کرد. این ماجرا، شروع یک فرایند انقباض کمّی نسبتاً شدید است؛ زیرا این بانک نمی‌خواهد که مثل فدرال رزرو آمریکا، خرید اوراق قرضه را به‌تدریج و به‌ شکل مدیریت‌شده کاهش دهد.

اوراق بدهی، تنها مجوز سررسید را دریافت خواهند کرد و با توجه به اینکه %40 این اوراق در دو سال آینده به سررسید می‌رسند، این کار باعث می‌شود که ترازنامه بانک کانادا خیلی سریع‌تر از فدرال رزرو کاهش یابد؛ زیرا فدرال رزرو تصمیم دارد ترازنامه 95 میلیارد دلاری خود را به‌صورت ماهانه و هر ماه %1 کاهش دهد.

اخیراً رزرو بانک نیوزیلند هم نرخ بهره خود را %0.5 افزایش داد. با این کار، قطعاً انتظارات برای افزایش نرخ بهره از سوی فدرال رزرو بیشتر می‌شود. از طرفی ممکن است برخی از اعضای فدرال رزرو، فشار را برای کاهش بیشتر ترازنامه و فروش دارایی‌ها به‌صورت ماهانه، افزایش دهند.

بازار کار کانادا از بازار کار آمریکا پیشی گرفته است.

تگ های مربوط
اشتراک گذاری
لیست دروس
ترتیبی که برای خواندن مقالات به شما پیشنهاد میکنیم:
ابزارهای معاملاتی
سرویس‌های تحلیلی
پشتیبانی
تماس تلفنی و تلگرام
0992 8006002
نماد اعتماد
logo-samandehi
شبکه‌های اجتماعی

CYCFX

ترسیم سطوح پیشنهادی خرید و فروش به صورت دقیق همراه با حد سود و زیان پیشنهادی و تدارک بستری برای مشاهده این سطوح از سوی معامله گر و سپس ارائه یک اکسپرت برای گشودن و مدیریت پوزیشن ها امری است که هر مجموعه تحلیلگری به دنبالش نمی‌رود زیرا ریسک بالایی دارد و می‌تواند اعتبار آن را پس از یک دوره نامناسب تخریب کند.

تمامی حقوق برای Cyclicalwaves محفوظ است

Copyright © 2024 CYCFX, All Rights Reserved.