بسته DTA - جفت ارزهای اصلی

0 نظر 21 دی 1400 زمان مطالعه : دقیقه

 تحلیل تکنیکال روزانه  EURUSD

به نظر می رسد که به زودی اصلاح ABC بزرگ به پایان برسد و شاهد رشد نرخ باشیم. پس از پایان موج 5 از C به دنبال یک الگوی 123 خواهیم بود. در حال حاضر موج 3 از C به پایان رسیده است و در قالب یک مثلث متقارن در موج 4 هستیم که انتظار داریم به پایین بشکند. احتمال دوم اینکه در صورتی که مثلث و سپس سطح مقاومتی سرخ رنگ شکسته بشود، موج C را پایان یافته تلقی خواهیم کرد.


 تحلیل تکنیکال روزانه  GBPUSD

مسیر موردنظر روی چارت ترسیم شده است. در صورتی که کانال نزولی به بالا شکسته بشود، اصلاح چندین ماهه نزولی را بایستی پایان یافته تلقی کرد. سناریوی محتمل تر این است که یک دور دیگر نزول اصلاحی تا محدوده 1.275 داشته باشد و سپس روند اصلی صعودی دوباره آغاز بشود.


تحلیل تکنیکال روزانه  AUDUSD

احتمال اول این است که موج A از یک 3 موجی اصلاحی نزولی به پایان رسیده و سپس با تکمیل موج های B و C، دوباره روند صعودی از سر گرفته خواهدشد. محدوده 0.67 بهترین محدوده برای ورود به خریدهای بلندمدتی با پیش فرض پایان موج C است. اگر کانال نزولی پیش از رسیدن قیمت به محدوده یادشده شکسته بشود، کل اصلاح نزولی یک ساله را بایستی پایان یافته تلقی کرد.


 تحلیل تکنیکال روزانه  NZDUSD

به نظر می رسد مدتی دیگر نوسانات اصلاحی نزولی بر این نماد حاکم باشد و سپس روند اصلی صعودی از سر گرفته بشود. این نماد همبستگی بالایی با نماد AUD/USD دارد. در حال انتظار داریم موج c از B آغاز بشود.


 تحلیل تکنیکال روزانه  USDCAD

به نظر می رسد پس از اندکی نزولی، یک موج C برای ادامه موج اصلاح صعودی را خواهیم داشت. تارگت 1.33 محتمل به نظر می رسد.


تحلیل تکنیکال روزانه USDCHF

 طبق تحلیل قبلی شکسته شدن خط روند نزولی تریگر ورود به پوزیشن های خرید بود که انجام شده و قیمت به سرعت در حال رشد است.


تحلیل تکنیکال روزانه USDJPY

هدف 114 محقق شد. انتظار داریم پس از یک اصلاح نزولی، دوباره نوسانات صعودی بر این نماد حاکم بشود. با توجه به رشد نرخ های بازده، فعلاً هر پایینی فرصت خرید است.


تگ های مربوط
اشتراک گذاری
لیست دروس
ترتیبی که برای خواندن مقالات به شما پیشنهاد میکنیم:
ابزارهای معاملاتی
سرویس‌های تحلیلی
پشتیبانی
تماس تلفنی و تلگرام
0992 8006002
نماد اعتماد
logo-samandehi
شبکه‌های اجتماعی

CYCFX

ترسیم سطوح پیشنهادی خرید و فروش به صورت دقیق همراه با حد سود و زیان پیشنهادی و تدارک بستری برای مشاهده این سطوح از سوی معامله گر و سپس ارائه یک اکسپرت برای گشودن و مدیریت پوزیشن ها امری است که هر مجموعه تحلیلگری به دنبالش نمی‌رود زیرا ریسک بالایی دارد و می‌تواند اعتبار آن را پس از یک دوره نامناسب تخریب کند.

تمامی حقوق برای Cyclicalwaves محفوظ است

Copyright © 2024 CYCFX, All Rights Reserved.