نگرانی رزرو بانک استرالیا از حباب دارایی ها

0 نظر 11 آذر 1400 زمان مطالعه : 1 دقیقه

تورم و دستمزدها، دو نگرانی اصلی رزرو بانک استرالیا هستند. این بانک مرکزی با رشد عمومی تورم مشکلی نداشته است. مسئله اصلی این است که آیا قیمت دارایی‌ها به‌‌درستی تعیین شده است؟

 رزرو بانک استرالیا

ماریون کولر از مقامات این بانک گفت:

  • قیمت دارایی‌ها زمانی افزایش می‌یابد که نرخ‌ بهره بدون ریسک، پایین باشد و این موضوع بخشی از مکانیزم گذار پولی است.
  • در حالی که اختلاف (یا اسپرد) نرخ بازده اوراق قرضه بانکی بین بانک‌های معتبر و بانک‌های متوسط، به پایین‌ترین سطح خود در یک دهه اخیر رسیده؛ درک کردن اینکه کاهش اسپرد با اصول فاندامنتال سازگار هست یا خیر، بسیار سخت است.

بنابراین به‌خاطر داشته باشید که رزرو بانک استرالیا به این نتیجه رسیده است تا زمان مشاهده پیشرفت کافی در بازار کار یا تا سال 2024، نرخ بهره را افزایش ندهد. مقامات این بانک اعلام کرده‌اند که تمایل دارند ببینند که تورم واقعی در محدوده هدف 2 تا 3 درصد قرار گرفته است. این موضوع مستلزم آن است که بازار کار به‌قدری رشد نماید که موجب افزایش دستمزدها شود.

البته اگر قیمت دارایی‌ها را حباب بانکی در نظر بگیریم، آن‌گاه افزایش نرخ بهره می‌تواند به تخلیه حباب درایی ها کمک کند. باید به این نکته کلیدی توجه کنیم که دلار استرالیا مدت‌ها است به حالت اشباع فروش رسیده و هر گزارش خوب، به‌خصوص در مورد دستمزدها می‌تواند باعث رشد دلار استرالیا شود و فرصتی برای بسته شدن موقعیت‌های فروش این ارز فراهم کند.

تگ های مربوط
اشتراک گذاری
لیست دروس
ترتیبی که برای خواندن مقالات به شما پیشنهاد میکنیم:
ابزارهای معاملاتی
سرویس‌های تحلیلی
پشتیبانی
تماس تلفنی و تلگرام
0992 8006002
نماد اعتماد
logo-samandehi
شبکه‌های اجتماعی

CYCFX

ترسیم سطوح پیشنهادی خرید و فروش به صورت دقیق همراه با حد سود و زیان پیشنهادی و تدارک بستری برای مشاهده این سطوح از سوی معامله گر و سپس ارائه یک اکسپرت برای گشودن و مدیریت پوزیشن ها امری است که هر مجموعه تحلیلگری به دنبالش نمی‌رود زیرا ریسک بالایی دارد و می‌تواند اعتبار آن را پس از یک دوره نامناسب تخریب کند.

تمامی حقوق برای Cyclicalwaves محفوظ است

Copyright © 2024 CYCFX, All Rights Reserved.