تب افزایش انتظارات تورمی منطقه یورو هنوز کاهش نیافته است

0 نظر 15 آبان 1400 زمان مطالعه : دقیقه

ثقل

معیار کلیدی بازار برای انتظارات تورمی بلندمدت در منطقه یورو به بالاترین سطح در هفت سال گذشته رسیده و از هدف بانک مرکزی اروپا هم فراتر رفته است.


این معیار به سطح 2.028  رسیده که بالاترین سطح از از سپتامبر 2014  می‌باشد و مداوماً خاطرنشان می‌کند که بازار اوراق عرضه فشارهای قیمتی را در ماه‌های آینده به دلیل بحبوحه افزایش قیمت انرژی و اختلال در زنجیره تأمین صعودی می‌بیند.

اینجاست که همه چیز برای بانک مرکزی اروپا جالب‌تر می‌شود؛ چون آن‌ها پس از بازبینی استراتژی خود در سال جاری، تورم هدف خود را 2 درصد تعریف کرده‌اند و احتمالاً فضایی هم برای افزایش بیش از حد تورم در نظر گرفته‌اند. البته همه سیاست‌مداران با این موضوع موافق نیستند.

البته رشد خزنده انتظارات تورمی می‌تواند به هراس از افزایش نرخ های بازده و نتیجتاً پیامدهای این امر بر شرایط عمومی مالی دامن بزند. بازده‌های اسمی در این منطقه رو به افزایش است ولی بازده‌های واقعی به پایین‌ترین سطح خود رسیده و این رویداد، حاکی از ترس‌ها یا نگرانی‌های تورمی ناشی از  یک چشم‌انداز اقتصادی تیره‌تر در ماه‌های پیش رو است.

تگ های مربوط
اشتراک گذاری
لیست دروس
ترتیبی که برای خواندن مقالات به شما پیشنهاد میکنیم:
ابزارهای معاملاتی
سرویس‌های تحلیلی
پشتیبانی
تماس تلفنی و تلگرام
0992 8006002
نماد اعتماد
logo-samandehi
شبکه‌های اجتماعی

CYCFX

ترسیم سطوح پیشنهادی خرید و فروش به صورت دقیق همراه با حد سود و زیان پیشنهادی و تدارک بستری برای مشاهده این سطوح از سوی معامله گر و سپس ارائه یک اکسپرت برای گشودن و مدیریت پوزیشن ها امری است که هر مجموعه تحلیلگری به دنبالش نمی‌رود زیرا ریسک بالایی دارد و می‌تواند اعتبار آن را پس از یک دوره نامناسب تخریب کند.

تمامی حقوق برای Cyclicalwaves محفوظ است

Copyright © 2024 CYCFX, All Rights Reserved.