تقویت ارزهای کالایی با افزایش قیمت نفت

0 نظر 18 اسفند 1400 زمان مطالعه : دقیقه

تقویت ارزهای کالایی 

تشدید درگیری‌ها در اوکراین و اعمال تحریم‌ها علیه روسیه، باعث افزایش قیمت نفت و سایر مواد خام شد که نتیجه این اتفاق‌ها، به تقویت ارزهای کالایی منجر گردید.

در حال حاضر افت ارزش روبل روسیه ادامه دارد و هم‌اکنون ارزش هر دلار آمریکا به 127.5 روبل روسیه رسیده است. تحریم‌های غرب علیه روسیه، نظام مالی مسکو را با مشکلات مختلفی روبرو کرده است. از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون، روبل، بخش قابل‌توجهی از ارزش خود در مقابل دلار را از دست داده است.

دلیل افزایش قیمت کالاها

با توجه به افزایش قیمت کالاها در جهان، دلار استرالیا، کانادا و نیوزیلند تقویت شده است. قیمت هر بشکه نفت نیز از 120 دلار فراتر رفت و قیمت گندم و آلومینیوم صعودی شد. یکی از دلایل افزایش قیمت کالاها، تحریم شدن روسیه و مختل شدن صادرات کالاهای این کشور به جهان است.

یورو به 1.09 دلار رسیده است و پیش‌بینی می‌شود که در روزهای آتی 1.10 دلار را هم تجربه کند. در واقع یورو به پایین‌ترین سطح از ماه مه 2020 تاکنون رسیده است.

افزایش تمایل سرمایه‌گذاران به ارزهای پرریسک، فرانک سوئیس و ین ژاپن را تحت‌فشار قرار داد. دلار آمریکا، 0.2 درصد در برابر فرانک و 0.5 درصد در برابر ین رشد کرد.

برگرفته از http://cwg.li/rQJb1

تگ های مربوط
اشتراک گذاری
لیست دروس
ترتیبی که برای خواندن مقالات به شما پیشنهاد میکنیم:
ابزارهای معاملاتی
سرویس‌های تحلیلی
پشتیبانی
تماس تلفنی و تلگرام
0992 8006002
نماد اعتماد
logo-samandehi
شبکه‌های اجتماعی

CYCFX

ترسیم سطوح پیشنهادی خرید و فروش به صورت دقیق همراه با حد سود و زیان پیشنهادی و تدارک بستری برای مشاهده این سطوح از سوی معامله گر و سپس ارائه یک اکسپرت برای گشودن و مدیریت پوزیشن ها امری است که هر مجموعه تحلیلگری به دنبالش نمی‌رود زیرا ریسک بالایی دارد و می‌تواند اعتبار آن را پس از یک دوره نامناسب تخریب کند.

تمامی حقوق برای Cyclicalwaves محفوظ است

Copyright © 2024 CYCFX, All Rights Reserved.