چگونه فدرال رزرو باعث افت بیت‌کوین شد؟

0 نظر 12 بهمن 1400 زمان مطالعه : دقیقه

بیت‌کوین در روزهای اخیر، افت قابل‌توجهی را تجربه کرده است. اتریوم اندکی رشد داشته است ولی سایر ارزهای دیجیتال، از 3.1 تا 6.6 درصد افت کردند. براساس گزارش CoinGecko، کل سرمایه بازار ارزهای دیجیتال با افت 0.5 درصدی به 1.73 تریلیون دلار رسیده است.

بیت‌کوین باتوجه‌به حرکات شاخص‌های سهام، پویه‌های مثبتی از خود به نمایش گذاشته است. تا پیش از نشست فدرال رزرو، اولین ارز دیجیتال جهان بیش از 6 درصد رشد کرد و به حدود 38800 دلار رسید. البته بعد از اعلام نتایج این نشست دوروزه، خیلی سریع افت کرد.

فدرال رزرو اعلام کرد که خرید دارایی‌ها را از اوایل مارس متوقف می‌کند و نرخ بهره را افزایش می‌دهد. همچنین کاهش ترازنامه هم در دستورکار این بانک مرکزی خواهد بود. هم‌زمان با کنفرانس مطبوعاتی جروم پاول رئیس فدرال رزرو، افت بیت‌کوین و شاخص‌های سهام سرعت گرفت. آقای پاول در این کنفرانس اعلام کرد که افزایش تورم، می‌تواند فدرال رزرو را مجبور کند که نرخ بهره را با شدت بیشتری افزایش دهد.

درصورتی‌که پس از نشست فدرال رزرو، افت دارایی‌های پرریسک شدت پیدا کند؛ ممکن است بیت‌کوین، اصلاح صعودی خود را به پایان برساند.

در روسیه، خریداران مشغول خروج سرمایه‌های خود از این کشور هستند و دارند اقتصاد این کشور را از تأمین مالی محروم می‌کنند. بانک روسیه چندی پیش از ممنوعیت انتقال و استخراج ارزهای دیجیتال در قلمرو فدراسیون روسیه خبر داد.

دومای دولتی و وزارت دارایی روسیه با قانونی شدن ارزهای دیجیتال در این کشور موافق هستند. ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه از دولت و بانک مرکزی خواست که در مورد مقررات ارزهای دیجیتال به اجماع برسند. هم‌زمان، اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه به حزب حاکم دستور داد که تأثیر ارزهای دیجیتال روی اقتصاد این کشور را بررسی کنند.

سازمان خدمات درآمد داخلی آمریکا اعلام کرد که توکن‌های غیرمثلی (NFT) برای فعالیت‌های غیرقانونی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تگ های مربوط
اشتراک گذاری
لیست دروس
ترتیبی که برای خواندن مقالات به شما پیشنهاد میکنیم:
ابزارهای معاملاتی
سرویس‌های تحلیلی
پشتیبانی
تماس تلفنی و تلگرام
0992 8006002
نماد اعتماد
logo-samandehi
شبکه‌های اجتماعی

CYCFX

ترسیم سطوح پیشنهادی خرید و فروش به صورت دقیق همراه با حد سود و زیان پیشنهادی و تدارک بستری برای مشاهده این سطوح از سوی معامله گر و سپس ارائه یک اکسپرت برای گشودن و مدیریت پوزیشن ها امری است که هر مجموعه تحلیلگری به دنبالش نمی‌رود زیرا ریسک بالایی دارد و می‌تواند اعتبار آن را پس از یک دوره نامناسب تخریب کند.

تمامی حقوق برای Cyclicalwaves محفوظ است

Copyright © 2024 CYCFX, All Rights Reserved.