پیش‌بینی مجموعه گلدمن ساکس درباره جفت ارز USDJPY

0 نظر 21 فروردین 1401 زمان مطالعه : دقیقه


  • پیش‌بینی سه ماهه ما در مورد جفت ارز USDJPY، 117 بود که در آن تجدید نظر کردیم و آن را به 123 رساندیم تا تداوم افت ین و احتمال افزایش بیشتر این جفت ارز در کوتاه‌مدت را نشان دهیم.
  • در چشم انداز بلندمدت، ما همچنان تصور می‌کنیم که فضای رشد بیشتر USDJPY  محدود باشد؛ چرا که قیمت در حال رسیدن به محدوده‌هایی است که از دید تاریخی، آستانه تحمل بانک مرکزی ژاپن برای دخالت (به نفع ین) قلمداد می‌شود.
  • افت شدید ارزش ین ژاپن و استفاده متداول از آن به‌عنوان پوششی در برابر رکود، می‌تواند این ارز را به یک دارایی جذاب برای سرمایه‌گذاران بلندمدت تبدیل کند.
  • با در نظر گرفتن دیدگاه‌هایی که در مورد دلار داریم، هنوز بر این باور هستیم که ارزش ین در میان‌مدت بالا می‌رود و پیش‌بینی می‌کنیم که جفت ارز USDJPY در بازه شش‌ماهه به 120 و در بازه 12 ماهه به 118 برسد.

برگرفته از http://cwg.li/97Vd1

تگ های مربوط
اشتراک گذاری
لیست دروس
ترتیبی که برای خواندن مقالات به شما پیشنهاد میکنیم:
ابزارهای معاملاتی
سرویس‌های تحلیلی
پشتیبانی
تماس تلفنی و تلگرام
0992 8006002
نماد اعتماد
logo-samandehi
شبکه‌های اجتماعی

CYCFX

ترسیم سطوح پیشنهادی خرید و فروش به صورت دقیق همراه با حد سود و زیان پیشنهادی و تدارک بستری برای مشاهده این سطوح از سوی معامله گر و سپس ارائه یک اکسپرت برای گشودن و مدیریت پوزیشن ها امری است که هر مجموعه تحلیلگری به دنبالش نمی‌رود زیرا ریسک بالایی دارد و می‌تواند اعتبار آن را پس از یک دوره نامناسب تخریب کند.

تمامی حقوق برای Cyclicalwaves محفوظ است

Copyright © 2024 CYCFX, All Rights Reserved.