اثر سویه جدید کرونا در آمریکا روی ارزهای دیجیتال

0 نظر 13 آذر 1400 زمان مطالعه : 2 دقیقه

پس از مشاهده اولین مورد ابتلا به سویه اومیکرون ویروس کرونا، بیت‌کوین اندکی افت را تجربه کرد. با گزارش این ابتلا در کالیفرنیا، بیت‌کوین به زیر 57000 دلار سقوط کرد. این افت باعث شد کسانی که در روزهای قبل از نوسانات قیمتی بیت‌کوین سود کرده بودند، تمام سود خود را از دست دهند. البته بازار سهام نیز با افت همراه بود و پس از انتشار خبر مشاهده اولین مورد ابتلا به اومیکرون، S&P500 حدود 0.49 درصد افت داشت.

 سویه جدید کرونا در آمریکا

 

یکی از تحلیلگران در مورد تأثیر بالقوه و بلندمدت سویه جدید کرونا در آمریکا، اومیکرون روی ارزهای دیجیتال، نظر مثبتی ارایه کرده است. دنی چونگ، یکی از بنیان‌گذاران Tranchess اظهار داشت: «درست است که سویه جدید ویروس کرونا، نگرانی‌ها را در مورد کاهش قیمت ارزهای دیجیتال افزایش داده ولی باید توجه داشته باشیم که بازار ارزهای دیجیتال در دوران همه‌گیری، رشد چشمگیری را تجربه کرده است.»

ارز «اتر» هم با کاهش همراه بود و از 4782.40 به 4575 دلار رسید. این ارز دیجیتال، بازده ماهانه چشمگیری را در ماه نوامبر تجربه کرد و از بیت‌کوین، سهام، طلا و اوراق قرضه پیشی گرفت.

 کاهش قیمت ارز اتر

تحلیل تکنیکال

 

 تحلیل تکنیکال رمزارزها

در پی سویه جدید کرونا در آمریکا مومنتوم قیمت بیت‌کوین در حال رشد است و همین مسئله می‌تواند کاهش بیشتر قیمت بیت‌کوین را محدود کند. خریداران باید یک حرکت قاطع بالای سطح مقاومت 60 هزار دلار داشته باشند تا هدف صعودی را به سمت بالاترین قیمت یعنی 69 هزار دلار برسانند.

در حال حاضر بیت‌کوین در یک سطح محدود معامله می‌شود و به یک ثبات نسبی رسیده است. شاخص قدرت نسبی (RSI) در چارت روزانه از سطح اشباع فروش بیشتر می‌شود و این می‌تواند نشانه‌ای برای جهش قیمت باشد.

با توجه به میانگین متحرک 100 روزه، سطح حمایت دست‌نخورده باقی می‌ماند. این موضوع، بیانگر یک روند مثبت در میان‌مدت است و در صورت پولبک می‌تواند خریداران را به خرید بیشتر تشویق کند.

تگ های مربوط
اشتراک گذاری
لیست دروس
ترتیبی که برای خواندن مقالات به شما پیشنهاد میکنیم:
ابزارهای معاملاتی
سرویس‌های تحلیلی
پشتیبانی
تماس تلفنی و تلگرام
0992 8006002
نماد اعتماد
logo-samandehi
شبکه‌های اجتماعی

CYCFX

ترسیم سطوح پیشنهادی خرید و فروش به صورت دقیق همراه با حد سود و زیان پیشنهادی و تدارک بستری برای مشاهده این سطوح از سوی معامله گر و سپس ارائه یک اکسپرت برای گشودن و مدیریت پوزیشن ها امری است که هر مجموعه تحلیلگری به دنبالش نمی‌رود زیرا ریسک بالایی دارد و می‌تواند اعتبار آن را پس از یک دوره نامناسب تخریب کند.

تمامی حقوق برای Cyclicalwaves محفوظ است

Copyright © 2024 CYCFX, All Rights Reserved.