واکنش کیوی‌بانک و ASB ‌بانک به اقدامات رزرو بانک نیوزیلند

0 نظر 05 اسفند 1400 زمان مطالعه : دقیقه

 کیوی‌بانک، اقدام اخیر رزرو بانک نیوزیلند در زمینه نرخ بهره را انقباضی توصیف نمود و پیش‌بینی کرد که در آینده، دو افزایش دیگر هم در زمینه نرخ بهره صورت خواهد گرفت. کیوی‌بانک اعلام کرد:

  • همان طور که انتظار می‌رفت، رزرو بانک نیوزیلند، نرخ بهره رسمی را با 0.25 درصد افزایش به 1 درصد رساند. مسیر افزایش نرخ بهره، ادامه دارد و نرخ بهره باز هم افزایش خواهد یافت؛ چون این بانک با رشد تورم روبرو می‌شود.
  • پیش‌بینی‌های رزرو بانک نیوزیلند و مسیر نرخ بهره پس از چند سورپرایز مثبت، ارتقا یافت و در آینده، نرخ بهره بیش‌از‌پیش افزایش خواهد یافت. مسیر جدید نرخ بهره رسمی، انتظارات را در مورد افزایش نرخ بهره بالا برده و مقصد نرخ بهره را از 2.6 درصد به 3.4 درصد رسانده است. در حال حاضر پیش‌بینی می‌شود که در سال 2023، نرخ بهره به 3 درصد برسد.
  • ما همچنان انتظار داریم که رزرو بانک نیوزیلند، نرخ بهره رسمی را در هریک از نشست‌های خود در سال 2022 افزایش دهد و پیش‌بینی می‌کنیم که نرخ بهره رسمی تا ماه نوامبر امسال به 2.5 درصد برسد. همچنین بر این باور هستیم که نرخ بهره، با دو افزایش دیگر در سال 2023 به 3 درصد برسد.

ASB ‌بانک اعلام کرد:

  • پیش‌بینی‌های رزرو بانک نیوزیلند، انقباضی بود.
  • با توجه به افزایش نگرانی‌ها در مورد تورم، بیانیه اخیر رزرو بانک نیوزیلند در مقایسه با بیانیه نوامبر نشان داد که باید سیاست‌های انقباضی‌تری در برابر افزایش تورم اتخاذ شود.
تگ های مربوط
اشتراک گذاری
لیست دروس
ترتیبی که برای خواندن مقالات به شما پیشنهاد میکنیم:
ابزارهای معاملاتی
سرویس‌های تحلیلی
پشتیبانی
تماس تلفنی و تلگرام
0992 8006002
نماد اعتماد
logo-samandehi
شبکه‌های اجتماعی

CYCFX

ترسیم سطوح پیشنهادی خرید و فروش به صورت دقیق همراه با حد سود و زیان پیشنهادی و تدارک بستری برای مشاهده این سطوح از سوی معامله گر و سپس ارائه یک اکسپرت برای گشودن و مدیریت پوزیشن ها امری است که هر مجموعه تحلیلگری به دنبالش نمی‌رود زیرا ریسک بالایی دارد و می‌تواند اعتبار آن را پس از یک دوره نامناسب تخریب کند.

تمامی حقوق برای Cyclicalwaves محفوظ است

Copyright © 2024 CYCFX, All Rights Reserved.