ادامه دار بودن افزایش نرخ بهره بانک مرکزی اروپا

0 نظر 03 بهمن 1401 زمان مطالعه : 1 دقیقه

مدیریت بانک مرکزی اروپا اعلام کرد روند افزایشی نرخ بهره توسط این بانک همچنان ادامه خواهد داشت. اگرچه در برخی از داده‌ها و تورم کلی شرایط بهبود یافته است، اما تورم هسته‌ای در وضعیت مطلوبی قرار نداشته و همچنان رو به افزایش است.

کلاس نات، عضو شورای مدیریت بانک مرکزی اروپا، در آخرین مصاحبه خود اعلام کرد روند افزایشی نرخ بهره توسط این بانک همچنان ادامه خواهد داشت. او بر این باور است اگرچه در برخی از داده‌ها و تورم کلی شاهد بهبود شرایط بوده‌ایم، اما تورم هسته‌ای در وضعیت مطلوبی قرار نداشته و همچنان رو به افزایش است. به همین دلیل بهتر است افزایش نرخ بهره در چندین ماه آینده (حداقل تا تابستان) ادامه‌دار باشد.

کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا، نیز در انجمن اقتصاد جهانی اعلام کرد که سیاست‌گذاران امور مالی همچنان بر موضع خود هستند. رؤسای دو بانک مرکزی اتریش و فنلاند نیز در این نشست با او هم‌نظر بوده‌اند.

در جلسه ماه دسامبر این بانک، نرخ بهره به‌جای 75 واحد، تنها 50 واحد افزایش یافت؛ بنابراین با توجه به شرایط موجود و سخنرانی‌های اعضای مهم و تأثیرگذار بانک مرکزی اروپا، احتمال می‌رود افزایش 50 واحدی به 25 واحد کاهش پیدا کند و در دو ماه فوریه و مارچ شاهد افزایش 25 واحدی در نرخ بهره باشیم.

برگرفته از http://cwg.li/ZLwBe

تگ های مربوط
اشتراک گذاری
لیست دروس
ترتیبی که برای خواندن مقالات به شما پیشنهاد میکنیم:
ابزارهای معاملاتی
سرویس‌های تحلیلی
پشتیبانی
تماس تلفنی و تلگرام
0992 8006002
نماد اعتماد
logo-samandehi
شبکه‌های اجتماعی

CYCFX

ترسیم سطوح پیشنهادی خرید و فروش به صورت دقیق همراه با حد سود و زیان پیشنهادی و تدارک بستری برای مشاهده این سطوح از سوی معامله گر و سپس ارائه یک اکسپرت برای گشودن و مدیریت پوزیشن ها امری است که هر مجموعه تحلیلگری به دنبالش نمی‌رود زیرا ریسک بالایی دارد و می‌تواند اعتبار آن را پس از یک دوره نامناسب تخریب کند.

تمامی حقوق برای Cyclicalwaves محفوظ است

Copyright © 2024 CYCFX, All Rights Reserved.