تصمیمات برای ثابت نگه داشتن نرخ بهره و قیمت‌ ها توسط فدرال رزرو

0 نظر 22 دی 1401 زمان مطالعه : 1 دقیقه

با اینکه فدرال رزرو ثبات قیمتی را یکی از الزامات یک اقتصاد سالم می داند، اما در حال حاضر تورم در کشور (ایالات متحده) در سطح بالایی قرار دارد. از این‌ رو، پایدار نگه داشتن تغییرات قیمتی همزمان طی مقابله با این میزان از تورم، نیاز به انجام اقدامات و تصمیماتی دارد که شاید در کوتاه‌مدت خوشایند به نظر نرسد، اما با کاهش سرعت اقتصاد، می‌تواند به مبارزه با تورم و ثابت نگه داشتن نرخ بهره و قیمت‌ها کمک کند که یکی از این اقدامات، افزایش نرخ بهره است.

جرمی پاول در ارتباط با ثابت نگه داشتن نرخ بهره در سخنرانی روز سه‌شنبه خود اعلام کرد ثبات قیمتی، یکی از الزامات یک اقتصاد سالم است، اما در حال حاضر تورم در کشور (ایالات متحده) در سطح بالایی قرار دارد. ازاین‌رو، پایدار نگه داشتن تغییرات قیمتی همزمان طی مقابله با این میزان از تورم، نیاز به انجام اقدامات و تصمیماتی دارد که شاید در کوتاه‌مدت خوشایند به نظر نرسد، اما با کاهش سرعت اقتصاد، می‌تواند به مبارزه با تورم و ثابت نگه داشتن نرخ بهره و قیمت‌ها کمک کند که یکی از این اقدامات، افزایش نرخ بهره است.

البته جرمی بر این باور است زمانی بانک‌های مرکزی، از جمله فدرال رزرو قادر به اتخاذ مناسب‌ترین تصمیم‌ها در این زمینه است که هیچ اعمال کنترلی از سوی مقامات سیاسی وجود نداشته باشد. این سخنرانی در حالی انجام شد که بسیاری، اقدامات فدرال رزرو را مورد انتقاد خود قرار می‌دهند. اگرچه جو بایدن، مدیریت این امور را برعهده فدرال رزرو گذاشته است، اما اگر به‌خاطر داشته باشید، دونالد ترامپ به‌دلیل سیاست‌های فدرال رزرو در این زمینه، این بانک و نحوه سیاست‌گذاری آن را شدیدا مورد انتقاد قرار داده بود.

علاوه بر این موارد، جرمی در رابطه با تغییرات آب‌وهوایی نیز صحبت کرد. او عنوان کرد که فدرال رزرو یک نهاد سیاست‌گذاری در حوزه آب‌وهوا و اقلیم نیست؛ اما با این حال نه‌تنها این بانک، بلکه دیگر بانک‌های مرکزی باید به‌دلیل وجود احتمال وقوع حوادث و اتفاقاتی نظیر سیل و طوفان، آمادگی مالی خود را مورد بررسی قرار دهند.

تگ های مربوط
اشتراک گذاری
لیست دروس
ترتیبی که برای خواندن مقالات به شما پیشنهاد میکنیم:
ابزارهای معاملاتی
سرویس‌های تحلیلی
پشتیبانی
تماس تلفنی و تلگرام
0992 8006002
نماد اعتماد
logo-samandehi
شبکه‌های اجتماعی

CYCFX

ترسیم سطوح پیشنهادی خرید و فروش به صورت دقیق همراه با حد سود و زیان پیشنهادی و تدارک بستری برای مشاهده این سطوح از سوی معامله گر و سپس ارائه یک اکسپرت برای گشودن و مدیریت پوزیشن ها امری است که هر مجموعه تحلیلگری به دنبالش نمی‌رود زیرا ریسک بالایی دارد و می‌تواند اعتبار آن را پس از یک دوره نامناسب تخریب کند.

تمامی حقوق برای Cyclicalwaves محفوظ است

Copyright © 2024 CYCFX, All Rights Reserved.