بسته WTA - جفت ارز های فرعی

0 نظر 09 شهریور 1400 زمان مطالعه : دقیقه

.

هفته منتهی 2 جولای 2021

تحلیل تکنیکال هفتگی EURAUD

قیمت در یک کانال صعودی با عرض کم در نوسان است. تا زمانی که از این کانال خارج نشود نوسان گیری بین کف و سقف کانال توصیه می شود. در کوتاه مدت نیز بین یک محدوده باریک کانالیزه در رفت  و آمد است!

تحلیل تکنیکال هفتگی EURNZD

قیمت در یک روند نزولی بلند مدتی، مدتی است در یک ساختار جمع شونده در حال ساخت الگوی استراحتی است. مادامیکه در این تراکم است بین کف و سقف تراکم نوسان بگیرید. در صورت شکسته شدن تراکم به سمت پایین انتظار داریم ریزش قوی بکند.

 

تحلیل تکنیکال هفتگی EURCAD

قیمت در یک ترکیب 5 موجی کاهشی، در حال ساخت موج 5 نزولی خود است. هدف تیپیکالی که برای این موج میتوان متصور بود در تصویر مشخص شده است. هر چه قیمت به محدوده مورد نظر نزدیک شود جذابیت سرمایه گذاری در آن بیشتر می شود.

تحلیل تکنیکال هفتگی EURCHF

قیمت در بلند مدت در یک کانال عریض در نوسان است. اما در کوتاه مدت اسیر یک کانال نزولی است. در صورت شکسته شدن کانال کوتاه مدتی می توان به رشد تا سقف کانال عریض خوشبین بود.

تحلیل تکنیکال هفتگی EURJPY

قیمت در یک ساختار کانالیزه طولانی مدت در نوسان است. بنظر می رسد تا زمانی که قیمت در این کانال قرار دارد نوسان گیری بین کف و سقف کانال بهترین استراتژی معاملاتی محسوب می شود. حمایت قوی پیش روی این نمودار 128.4 می باشد.

تحلیل تکنیکال هفتگی EURGBP

پس از یک رشد اولیه و اصلاح بشدت ضعیف، بنظر شرایط برای رشد قوی فراهم است. در صورت شکسته شدن ترند کاهشی، می توان به رشد دستکم تا 0.878 خوشبین بود.

تحلیل تکنیکال هفتگی GBPAUD

قیمت در یک ساختار کانالیزه صعودی در نوسان است. مادامیکه قیمت در این کانال قرار دارد خرید در محدوده کف و فروش در محدوده سقف بهترین استراتژی معاملاتی محسوب می شود.

تحلیل تکنیکال هفتگی GBPNZD

قیمت در یک ساختار کانالیزه صعودی در نوسان است. مادامیکه قیمت در این کانال قرار دارد خرید در محدوده کف و فروش در محدوده سقف بهترین استراتژی معاملاتی محسوب می شود.

تحلیل تکنیکال هفتگی GBPCAD

در چند ماه اخیر قیمت در یک محدوده خنثی در نوسان بوده است. بنظر می رسد تا زمانی که این تراکم حرکتی این جفت ارز است بهترین استراتژی نوسان گیری در این محدوده خنثی باشد. در کوتاه مدت شکسته شدن خط روند نزولی سیگنال خرید محسوب می شود.

تحلیل تکنیکال هفتگی GBPCHF

پس از یک افت اولیه و اصلاح بشدت ضعیف، بنظر شرایط برای افت قوی فراهم است. در صورت شکسته شدن تراکم، می توان به افت دستکم تا 1.24خوشبین بود.

تحلیل تکنیکال هفتگی GBPJPY

در انتهای یک روند صعودی، شاهد شکل گیری آرایش ending Channel هستیم. بنظر می رسد با توجه به واگرایی منفی شکل گرفته شرایط برای ریزش مهیاست. سیگنال فروش قوی زمانی صادر می شود که تراکم به پایین شکسته شود.

تحلیل تکنیکال هفتگی AUDCAD

در محدوده پروجکشن 100% شاهد شکل گیری آرایش AB=CD هستیم بنظر می رسد در صورت شکسته شدن 0.9402 به سمت بالا وارد یک روند میان مدت صعودی شود.

تحلیل تکنیکال هفتگی AUDCHF

قیمت در حال نزدیک شدن به کف کانال صعودی بلند مدت است. یک زون زمانی قوی در تصویر مشخص است در صورت رسیدن به محدوده مورد نظر انتظار داریم شاهد رشد تقاضا باشیم. در صورتی که تراکم CD به بالا شکسته شود می توان به رشد تا سقف کانال عریض خوشبین بود.

تحلیل تکنیکال هفتگی AUDJPY

پس از یک رشد اولیه، مدتی است قیمت در یک محدوده خنثی در نوسان است. تا زمانی که در این محدوده خنثی قرار دارد نوسان گیری بین کف و سقف توصیه می شود.

تحلیل تکنیکال هفتگی AUDNZD

قیمت در یک ترکیب ABC بزرگ در حال ساخت موج C خود است. بنظر می رسد هدف 1.11 هدف تکنیکی موج C باشد که از ان ناحیه می توان دنبال فروش های میان مدتی بود.

تحلیل تکنیکال هفتگی NZDCAD

قیمت در یک ترکیب ABC کاهشی، در حال ساخت پک اصلاحی خود می باشد. بنظر می رسد هر چه به زون قیمتی مشخص شده نزدیک شود شرایط برای رشد هموارتر می شود. برای خرید از شکست تراکم به سمت بالا می توان استفاده کرد.

تحلیل تکنیکال هفتگی NZDCHF

در چند ماه اخیر قیمت در یک ساخترا جمع شونده در حال اصلاح است. بنظر می رسد برای کوتاه مدت بین کف و سقف تراکم می توان نوسان گیری کرد اما در میان مدت احتمال شکست تراکم به بالا و رشد میان مدتی زیاد است که شکست تراکم سیگنال خرید می باشد.

تحلیل تکنیکال هفتگی NZDJPY

در انتهای یک روند صعودی، شاهد شکل گیری آرایش ending Channel هستیم. بنظر می رسد با توجه به واگرایی منفی شکل گرفته شرایط برای ریزش مهیاست. سیگنال فروش قوی زمانی صادر می شود که تراکم به پایین شکسته شود.

تحلیل تکنیکال هفتگی CADCHF

پس از رشد الویه و تکمیل موج 3 بزرگ، مدتی است که قیمت در حال استراحت و تکمیل موج 4 خود است. در صورتی که تراکم با قدرت به بالا شکسته شود می توان دنبال فرصت های خرید رد قالب موج 5 بزرگ بود.

تحلیل تکنیکال هفتگی CADJPY

در کوتاه مدت قیمت در یک ساختار کانالیزه صعودی در نوسان است. در صورت شکسته شدن خط روند نزولی کوتاه مدتی می توان به رشد تا سقف کانال عریض خوشبین بود.

 تحلیل تکنیکال هفتگی  CHFJPY

قیمت در یک روند صعودی قوی قرار دارد. هر چه به محدوده خط روند صعودی نزدیک شود جذابیت خرید بیشتر خواهد شد حمایت قوی پیش روی این نمودار 118.5 تا 118.8 می باشد.

تگ های مربوط
اشتراک گذاری
لیست دروس
ترتیبی که برای خواندن مقالات به شما پیشنهاد میکنیم:
ابزارهای معاملاتی
سرویس‌های تحلیلی
پشتیبانی
تماس تلفنی و تلگرام
0992 8006002
نماد اعتماد
logo-samandehi
شبکه‌های اجتماعی

CYCFX

ترسیم سطوح پیشنهادی خرید و فروش به صورت دقیق همراه با حد سود و زیان پیشنهادی و تدارک بستری برای مشاهده این سطوح از سوی معامله گر و سپس ارائه یک اکسپرت برای گشودن و مدیریت پوزیشن ها امری است که هر مجموعه تحلیلگری به دنبالش نمی‌رود زیرا ریسک بالایی دارد و می‌تواند اعتبار آن را پس از یک دوره نامناسب تخریب کند.

تمامی حقوق برای Cyclicalwaves محفوظ است

Copyright © 2024 CYCFX, All Rights Reserved.